INGREDIENTE:
- 4 bucati file de somon
- 1/2 ceasca sos de pesto rosu (sundried tomatoes pesto)
- cateva frunze proaspete de busuioc
- 1/2 pahar vin alb sec
- ulei de masline
- condimente pentru peste
- sare, piper

CUM SE FACE:

Se condimenteaza fileurile de somon si se aseaza o bucata de peste inr-o bucata de folie de aluminiu. Se unge somonul cu sosul de pesto rosu si se presara busuioc verde tocat marunt.


Se acopera cu o alta bucata de somon condimentat in prealabil si se stropeste cu putin ulei de masline si 1/4 pahar vin alb sec.

Se invelesc cele doua bucati in folie, se procedeaza la fel cu pestele ramas si se aseaza pachetele intr-o tava.

Se pun circa 20-30 minute la cuptor la 375 grade F. Se scot apoi pe o farfurie si se servesc cu garnitura de legume. De asemenea se pot adauga si legume sau felii de lamaie in folie impreuna cu pestele la cuptor. Se face foarte usor, rapid si este foarte sanatos si gustos.




Wednesday, March 16, 2011 | 6 comments | Labels: , ,

6 comments:

  1. Lia
    March 16, 2011 11:37 PM

    Ca de obicei,m-ai lasat bouche bee.:)

  1. La-Chef-A
    March 17, 2011 5:08 AM

    Lia, chiar ma gandeam ca reteta asta se potriveste bine la topicul tau cu retete simple si rapide.

  1. Lilly
    March 17, 2011 6:48 AM

    E o bunatate, am facut ceva asemanator dupa reteta Mayei.Imi place ca avem gusturi identice si nu dau gres daca te invit la cina.

  1. La-Chef-A
    March 17, 2011 12:10 PM

    Lilly, nu trebuie sa ma inviti de doua ori ca vin imediat :P

  1. Maya
    March 24, 2011 1:28 PM

    Vad ca si tu esti cu somonul ca mine.Desi eu nu-s mare amatoare de peste,somonul e cam numarul unu pe lista mea.
    Arata superb!O sa-i vina si lui rîndul pe masa mea :)

  1. Dorina
    April 15, 2011 5:08 AM

    Arata super si cred ca si gustul e pe masura .

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails