Portobello, acest soi de ciuperci mari sunt delicioase si pot fi pregatite in diferite feluri, la gratarm la cuptor cu diferite umpluturi sau in multe alte combinatii. Eu am optat de data aceasta pentru o umplutura obtinuta dintr-un amestec de cartofi si mazare. Acest piure capata o culoare verzuie foarte atragatoare si cu un aport nutritiv imbogatit ca sa nu mai vorbit de o prezentare deosebita.
Incercati numai daca va place cu adevarat culoarea verde si in special mazarea!


INGREDIENTE:

- 2 sau 3 ciuperci portobello
- 2 cani piure de cartofi
- 200 gr. mazarea
- 2 linguri ulei de masline
- sare, piper
- branza rasa

CUM SE FACE:

Se spala, se rup coditele si se curata bine ciupercile. Se stropesc cu putin ulei de masline si se condimeneaza dupa plac cu sare si piper. Se pun intr-o tava si se lasa circa 10 minute la cupor la 250C.

Intre timp se amesteca piureul de cartofi cu mazarea intr-un procesor pana cand se obtine o pasta omogena.
Se scot apoi ciupercile se aseaza pe o farfurie si se umplu cu piureul verd, se presara putina branza sau cascaval ras si se mai pun la cuptor la 250C inca cateva minute.
Se servesc calde cu branza rasa.

Friday, January 28, 2011 | 8 comments | Labels:

8 comments:

  1. Lia
    January 28, 2011 9:49 AM

    Ia intinde o bello din aia si la mine :)
    As dori daca se poate sa o condimentezi si cu o raza de soare.
    Te pup ca de la o fistica la o mazarica. :)

  1. Lilly
    January 29, 2011 12:18 AM

    Stii ce mult imi plac nu?Din nefericire asa mari le gasesc numai in Romania, aici nu le gasesc asa mari.Si parca mici, n-au farmec.

  1. Anonymous
    January 30, 2011 5:57 AM

    Salut, de unde putem cumpara astfel de ciuperci?

  1. La-Chef-A
    January 30, 2011 6:49 PM

    Te pup Lia. Multumesc frumos pentru vizita.

  1. La-Chef-A
    January 30, 2011 6:51 PM

    Lilly voi incerca si eu combinatia ta pentru umplutura de piure verde. Cat despre ciuperci eu cred ca sunt bune si alea mici doar ca parca e ceva mai multa munca la ele.

  1. La-Chef-A
    January 30, 2011 6:54 PM

    Anonymous, depinde. Aici unde locuiesc eu, in US, se gasesc la supermarket.

  1. Liana10
    February 09, 2011 11:39 AM

    Super faina ideea, umplutura, o sa caut si eu ciuperci din astea gigantice pe la noi. Multumesc pentru reteta!

  1. La-Chef-A
    February 14, 2011 5:43 PM

    Liana10, multumesc. Sper sa iti placa.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails