Pentru iubitorii de branza brie va recomand un aperitiv delicios care se consuma cald, alaturi de un vin bun si o companie placuta.

INGREDIENTE:

- 200gr. branza brie (fara coaja taiata cubulete)
- 50 gr. rosii uscate ambalate in ulei (taiete marunt)
- 1 catel de usturoi (pisat)
- 1 crenguta cimbru proaspat
- piper proaspat macinat


Se amesteca toate ingredientele intr-un vas mic rezistent la foc si se pune la cuptor la 200C pana cand branza se topeste complet.

Se serveste cald cu biscuiti sarati, crackers, sau bagheta si un vin bun rosu, de preferat.
Foarte apetisant, garantat va va face si mai multa pofta de mancare, in cazul in care ar fi nevoie de asa ceva inainte de masa.
Incercati si o sa regretati! :-P


Tuesday, January 18, 2011 | 2 comments | Labels:

2 comments:

  1. Lia
    January 19, 2011 5:59 AM

    Vai,tot imi place !
    Si reteta,si vasul rezistent la foc :) si
    vinul,tot,tot.
    Da de ce esti asa departe ?

  1. La-Chef-A
    January 19, 2011 7:29 AM

    Lia, gand la gand cu bucurie. Si eu m-am intrebat acelasi lucru ieri cand am vazut escalopul ala. Lasa ca facem noi cumva sa pacalim distantele astea ;)
    Te pup si ai grija de tine.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails