INGREDIENTE:

- 1 ½
cani faina
- 1 plic praf de copt (10 gr)
- ½ lingurita de sare
- 3 oua
- ½ ceasca de zahar granulat
- 1 cutie branza Ricotta (250 gr)
- ¼ ceasca unt topit nesărat
- ¼ ceasca de lapte
- 1 cana afine proaspete
- zahar pudra pentru ornat
- alune feliate pentru ornat (optional)
CUM SE FACE:
Intr-un bol de marime medie amestecati împreună primele 3 ingrediente, faina, praful de copt si un praf de sare.
Într-un castron separat, amestecati împreună ouăle şi următorele 4 ingrediente de pe lista (zaharul, untul,ricotta si laptele).
Cu un robot de bucatarie se amestecă bine ingredientele si apoi se presara usor amestecul uscat de faina, avand grija sa nu se formeze cocoloase. Se toarnă compozitia într-un vas pentru tarta uns in prealabil cu puin unt si se presara cu afine.
Eu am presarat si putine felii de alune.
Se încălzeste cuptorul la 350 ° si se lasa tarta aproximativ 30 de minute.
Se lasa putin sa se raceasca si se pudreaza cu zahăr înainte de servire.



Monday, June 27, 2011 | 10 comments | Labels: , , , , , ,

10 comments:

  1. gaby_d
    June 27, 2011 11:26 PM

    Ce frumos crescuta e!
    Fain de tot.

  1. Lia
    June 28, 2011 12:14 AM

    Just delicious ! :)

  1. Dorina
    June 28, 2011 12:29 AM

    Sefa ...imi ploua in gura

  1. feldefel.arts
    June 28, 2011 1:47 AM

    Bai, da' feliile mele unde sint? AUD?

  1. La-Chef-A
    June 28, 2011 6:46 AM

    Multumesc fetelor, tarta a avut mare succes si la baietii mei care au asteptat cumintei sedinta foto dupa care au devorat-o toata de parca nici nu a fost. Se va repeta pentru ca se face foarte usor. Poate chiar si cu alte fructe, de ce nu.

  1. Paradis
    June 28, 2011 6:56 AM

    Upsss..cred ca a disparut mesajul meu.Gabi,tarta(prajitura) arata yammy si promit ca o prestez cin ma intorc din vacanta.Sa ai o vara minunata!

  1. Andreea
    June 28, 2011 11:15 AM

    Ah! Arata fenomenal! Am notat si eu reteta. Super prajiturica! Pup.

  1. La-Chef-A
    June 28, 2011 5:27 PM

    Paradis:Unde sunteti in vacanta de data asta? Tarta e simpla si buna tare. Multumesc la fel, o vara cat mai frumoasa!

  1. La-Chef-A
    June 28, 2011 5:28 PM

    Multumesc Andreea. Te pup si eu.

  1. Paradis
    June 28, 2011 9:19 PM

    Plecam in Republica Dominicana Punta Cana...intr-o zona frumoasa,tropicala ca in Paradis:).

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails