INGREDIENTE:

- 2-3 bucati piept de pui dezosat
- sos iute de ardei (cantitate dupa plac)
- 1 cutie crema de branza simpla Philladelphia (250 gr.)
- blue cheese sau ranch dressing (cateva linguri)
- 1 cana branza rasa (de care va place, eu am folosit Mexican 4 cheese blend)
- chips sau legume proaspete gen tije de telina, morcovi, ardei pentru intins

 
  
CUM SE FACE:

Se fierbe pieptul de pui in apa cu putina sare si dupa ce s-a racit se rupe fasii fie cu ajutorul a doua furculite fie cu ajutorul robotului din dotare. 

 

 
 Se amesteca apoi fasiile de pui cu sosul iute de ardei si se lasa deoparte sa se imbine aromele. Aici trebuie sa recunosc ca in funtie de gustul fiecaruia puteti folosi de la cateva picaturi pana la toata sticluta.

 

Se unge o tava cu crema de branza peste care se aseaza bucatile de pui, se stropeste cu putin sos blue cheese sau ranch si se presara deasupra branza rasa. Se pune apoi tava la cuptor la 200C circa 20 minute. 
 

 

 
Se serveste cald cu chips sau legume. Musai trebuie acompaniat de cel putin un pahar de vin, numarul paharelor crescand exponential functie de cantitatea de sos iute folosita. 

 


Tuesday, November 13, 2012 | 5 comments |

5 comments:

  1. Lilly
    November 14, 2012 2:43 AM

    Uelcam beK, Gabitza!
    O fi ca-i ora pranzului dar as plonja in tava ta ca un pescarus in mare!

  1. Dorina
    November 14, 2012 10:31 AM

    Super faina reteta, bine ai revenit !

  1. Anonymous
    November 14, 2012 5:13 PM

    Bine ai revenit !!!!!!

  1. La-Chef-A
    November 15, 2012 5:23 AM

    Va multumesc frumos, bine v-am regasit!

  1. Unknown
    November 17, 2012 12:51 AM

    Gabi,lipsesti,lipsesti, dar si cand revi.Arata super si vorba lui Lili,as plonja in vasul ala.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails