Reteta inspirata de la Adriana.

INGREDIENTE:

- 1 piept de pui
- 5-6 felii de bacon
- condimente pentru pui
- sare, piper

CUM SE FACE:

Se aseaza feliile de bacon putin suprapuse pe o suprafata intinsa. Peste ele se aseaza pieptul de pui condimentat si se incepe impletire de sus in jos, petrecand feliile de bacon peste pui.





Se pune apoi puiul impletit intr-o tava rezistenta la foc si se pune la cuptor la 375 grade F pentru circa 40 de minute pana cand baconul este crocan si bine prajit.


Am facut si cateva frigarui din pui marinat in ulei, zeama de lamaie si oregano si apoi imbracat in bacon si zucchini.









Monday, August 2, 2010 | 4 comments | Labels:

4 comments:

  1. Lissa's Cakes
    August 04, 2010 12:11 AM

    O bunatate care arata excelent,de nota 10.

  1. La-Chef-A
    August 04, 2010 7:36 AM

    Lissa, multumesc frumos si multumesc de vizita. :)

  1. Maya
    November 08, 2010 2:12 PM

    Minunata idee!Arata elegant!Am trecut-o deja în ToDoList! :D

  1. La-Chef-A
    November 12, 2010 7:26 AM

    Maya, puiul asta impletit arata intr-un mare fel insa pentru papila mea carnea de pui a iesit destul de seaca asa ca am refacut reteta dar am umplut pieptul cu o crema de branza si verdeturi. A doua oara a fost nu numai elegant dar si foarte gustos.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails