INGREDIENTE:

- 200gr. masline negre fara samburi
- 3 fire de praz
- 1 lamaie
- 1/2 pahar de vin alb sec
- 2linguri ulei pentru prajit
- carne de porc
- 1 cutie suc de rosii
- patrunjel verde
- sare, piper

CUM SE FACE:

Se spala carnea bine, se taie cuburi si se pune la fiert intr-o oala cu apa. Se spala prazul si se taie bucati cam de 3 cm. Se spala lamaia si se taie felii.

Intr-o cratita cu 2 linguri de ulei se pune prazul la calit. Se stinge apoi cu vin si se mai lasa sa fiarba pana cand scade la jumatate.

Se toarna apoi sosul de rosii si se lasa sa fiarba incet. Se adauga carnea fiarta si se mai stinge cu zeama din care a fiert carnea. Se sareaza si pipereaza dupa gust.

Spre sfarsit se adauga maslinele, feliile de lamaie si patrunjelul verde tocat marunt si se mai lasa 10 minute la foc mic amastecand cu grija ca sa nu se lipeasca prazul de fundul cratitei.

Se serveste cald langa o salata de rosii. Pofta buna!







Wednesday, November 3, 2010 | 6 comments | Labels: ,

6 comments:

  1. Andreea
    November 06, 2010 1:37 PM

    Foarte aratos si delicios ceea ce ne prezinti tu aici! SUPERB! Felicitari! Treci si pe la mine daca iti face placere. O seara buna iti doresc!

  1. La-Chef-A
    November 07, 2010 8:21 AM

    Multumesc mult Andreea pentru cuvintele frumoase si pentru vizita.

  1. Maya
    November 08, 2010 2:07 PM

    Ce bine arata mîncarica asta de praz cu masline!Trebuie s-o fac si eu,ca e tare în voga acum în perioada asta.

  1. La-Chef-A
    November 10, 2010 9:07 AM

    Maya, mancarica este foarte buna. Incearc-o si sigur o sa-ti placa.

  1. Anonymous
    November 10, 2010 9:21 AM

    Ce foame mi s-a facut.Arata delicios.

  1. La-Chef-A
    November 12, 2010 8:11 AM

    Multumesc "hapleablog". Te-am vizitat si eu. Ai un blog minunat.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails