Ori de cate ori am ocazia sa mananc la unul din restaurantele asiatice favorite din zona, PF Chang nu ma pot abtine sa nu comand acelasi lucru mereu, Shrimp with Candied Walnuts. Este o mancare preparata de multe restaurante chinezesti cu specific cantonese insa cu siguranta adaptata la gustul american. Mie personal imi place foarte mult si de aceea am decis sa incerc sa o prepar singura.

INGREDIENTE:


- 250 ml apa
- 150 gr. zahar
- 50 gr. nuci
- 100 gr. faina
- 60 gr. maioneza
- 450 gr. creveti
- 1 1/2 lingurita miere
- 3 linguri lapte condensat
- 250 ml ulei
- cateva buchetele de broccoli
CUM SE FACE:

Se spala buchetelele de broccoli si se fierb in apa cu un praf de sare. Se scurg apoi de apa si se aseaza pe o farfurie.


Se pregatesc apoi nucile caramelizate. Exista cu siguranta mai multe metode de a carameliza nuca, insa eu am am pus cam o jumatate de ceasca de apa la fiert intr-o tigaie, apoi am adugat 3-4 linguri de zara si l-am lasat pana s-a topit dupa care am pus nucile pana au devit maronii, fara sa se arda prea tare ca sa nu devina amare. Le-am scos apoi pe o hartie de pergament (nu servet absorbant ca sa nu se lipeasca).


Pentru creveti eu am folosit unii semipreparati pe care i-am dat prin putina faina si i-am prajit 2-3 minute in ulei incins.


I-am scos apoi pe un prosop de hartie absorbant si am pregatit sosul dintr-un amestec de maioneza, circa 3 linguri, cu 3 lingurite lapte condensat, 1 1/2 lingurita miere si zeama de lamaie.

Se amesteca totul bine, se adauga si crevetii si se servesc calzi cu nucile caramelizate si broccoli.

Saturday, February 26, 2011 | 4 comments | Labels: , , , , , ,

4 comments:

  1. Dana Mariette
    February 26, 2011 1:36 PM

    O reteta deosebita,ce merita retinuta!Imi place!

  1. La-Chef-A
    February 28, 2011 4:22 PM

    Multumesc Mariette.Combinatia poate pare ciudata insa mi-e imi place teribil reteta asta.

  1. Dana Mariette
    March 01, 2011 5:29 AM

    Un 1 Martie fericit
    si o primavara care sa iti infloreasca intregul an!

  1. La-Chef-A
    March 02, 2011 6:31 AM

    Mariette multumesc mult si iti doresc si tie la fel, o primavara plna de soare si bucurii.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails