INGREDIENTE:

- 1 bucata tofu de 450gr. (firm)
- 3-4 linguri sos de soya
- 3 linguri ulei de susan
- 1 lingura mustar iute
- 1 lingurita praf de usturoi
- chilli (optional)



CUM SE FACE:

Am taiat tofu in felii de circa 2-3 cm grosime, am pus fiecare felie intr-un servet absorbant si am presat bine pana cand am reusit sa storc bine lichidul din el.



Intr-o tava rezistenta la foc am pus o folie de aluminiu cu marginile ridicate ca sa nu curga lichidul de la marinata. Am asezat feliile de tofu in tava si am pregatit sosul pentru marinat din soya, mustar, praf de usturoi si ulei de susan. Am lasat la marinat jumatate de ora timp in care ma intors bucatile de tofu pe ambele parti.



Am incins cuptorul la 190C si am copt feliile de tofu cate 15 minute pe fiecare parte.
Intre timp am pregatit o salata dintr-o rosie din propria gradina, nu foarte aratoasa dar foarte gustoasa si zemoasa, un avocado taiat cubulete, o jumatate de ceapa rosie si am presarat felii de alune.



Se serveste cald, cu salata, in sandwichuri, sau cu orice va vine la indemana.
Este foarte gustos si hranitor.



Saturday, August 13, 2011 | 0 comments | Labels: , , , , ,

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails