Intrucat la noi a venit primavara, e soare si frumos am decis ca e timpul sa punem gratarul din nou in functiune.
Si cum de multa vreme aveam in cap sa incerc niste fructe grilate pe placa de lemn ieri cand am vazut piersicile astea frumoase la magazin
imediat m-am si hotarat sa incerc reteta asta.
 
  Protagonistele au fost aceste 3 piersici si o para, insa sunt convinsa ca orice alt fruct ar iesi la fel de gustos si aromat.
Ba chiar recunosc sincer ca para mi-a placut chiar mai mult fiind mai zemoasa si capatand o aroma aparte.
 Am folosit niste placi de dimensiuni mici, din stejar de data aceasta, pe care le-am lasat sa stea in apa la inmuiat circa jumatate de ora,
timp in care am pregatit super rapid o crema din 3 linguri de branza Philadelphia, o lingura sau doua de miere si nuca pisata.

 
 

 Am pus gratarul la incins si am taiat fructele in doua si scobit mijlocul cu o lingura.
Am pus fructele cu scobitura in jos pe placile umezite si le-am lasat cam 5 minute la foc mediu, dupa care am intors fructele si le-am umplut crema de branza.
Le-am mai lasa cateva minute cu gratarul acoperit pana cand s-au inmuiat si a inceput sa miroasa frumos.
 


  Le-am servit calde presarate cu scortisoara si miez de nuca. Mmmmmmm, ce miros si ce aroma.....
Este un desert usor si delicios.




Sunday, March 10, 2013 | 5 comments | Labels: , , ,

5 comments:

  1. GelaDumi
    March 13, 2013 5:46 AM

    Superbisim ospat, simplu si sanatoas!
    Mi-a placut la nebunie!

  1. Gabriela
    March 15, 2013 1:07 PM

    Chef-a, ai un super blog!!! Si retetele si fotografiile sunt minunate! Felicitari!

  1. La-Chef-A
    April 01, 2013 5:22 PM

    GelaDumi: Ma bucur ca ti-a placut si te mai astept in bucataria mea virtuala.

  1. La-Chef-A
    April 01, 2013 5:25 PM

    chef Gonin: Multumesc. Ti-am facut si eu o vizita pe blog.

  1. La-Chef-A
    April 01, 2013 5:28 PM

    Gabriela: multumesc frumos pentru cuvintele frumoase.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails