Astazi la cina am pregatit rapid niste ficatei de pui pane pe care i-am servit cu piure de cartofi si fasole neagra batuta sau frecata cu putin ulei si usturoi si salata. O cina gustoasa si simpla pe care v-o recomand si voua. Pentru ficateii pane am folosit pesmet de tip japonez Panko care nu se umezeste la prajit ci ramane crocant si placut.


INGREDIENTE:
- 250 gr. ficatei de pui proaspeti
- 3 linguri de faina
- 1 ou
- 3-4 linguri de pesmet Panko
- 2 lingurite patrunjel uscat
- ulei pentru prajit

 

PENTRU GARNITURA:
- 1 cutie fasole boabe fierta in apa (eu am folosit fasole neagra)
- 1 lingura de ulei
- sare dupa gust
- 2 catei de usturoi

Se spala bine ficateii de pui sub jet de apa rece, se lasa apoi la scurs si se curata de vinisoare dupa care se condimenteaza.


Am amestecat pesmetul panko cu putin patrunjel uscat si apoi am procedat ca si la prepararea snitelelor, am trecut ficateii, pe rand prin faina, ou si apoi pesmet.



Intr-o tigaie am incis putin ulei si apoi am prajit ficateii pe ambele fete, cateva minute la foc mare. I-am scos si i-am pus pe un prosop de hartie absorbant sa stea intr-un loc cald pana am pregatit garnitura.

Cu ajutorul unui mixer am frecat fasolea boabe cu o lingura de ulei, sare si 2 catei de usturoi pisat pana cand a devenit o pasta omogena. Am servit ficateii cu piure de cartofi, fasole frecata si salata.




Monday, May 7, 2012 | 18 comments | Labels: , , , , ,

18 comments:

  1. Dorina
    May 07, 2012 11:33 PM

    Foarte interesant . Mie imi plac ficateii , desi sunt singura din casa care-i mananca . Mi-ar placea sa incerc si pane . daca nu am pesmet din cel japonez , merge si cu cel obisnuit ?

  1. Unknown
    May 08, 2012 1:26 AM

    Chiar ca interesant.Si uite ca mi-ai dat idei ce sa mai fac cu fasolea neagra ;)

  1. DiaMar bucataria galbena
    May 08, 2012 7:39 AM

    Interesant mod de a pregati ficateii.Cu siguranta este ceva foarte bun.
    Toate cele bune!

  1. La-Chef-A
    May 08, 2012 3:18 PM

    Dorina: Merge si cu pesmet normal. Eu am folosit panko pentru ca nu se umezeste si ramane mai crocant dupa ce il prajesti.

  1. La-Chef-A
    May 08, 2012 3:20 PM

    DiaMar: Noua ne-au placut cum au iesit, crocanti pe dinafara si moi pe dinauntru. gustul ramane acelasi, doar textura e putin diferita.

  1. La-Chef-A
    May 08, 2012 3:22 PM

    Joanna: Eu am avut fasole neagra la conserva deja fiarta asa ca doar am mixat-o cu usuroi si ulei si a iesit foarte buna. Daca vrei poti sa o si incalzesti putin pe foc sau sa o fierbi daca bobul este prea tare.

  1. pansy
    May 10, 2012 1:44 PM

    Am sa incerc si eu ficateii pane,sunt curioasa !

  1. GelaDumi
    May 16, 2012 7:01 AM

    Si noua ne plac ficateii in diverse combinatii.
    Dupa o asa prezenatare sunt sigura ca si acestia o sa ne placa, asa ca-i trec in lista de asteptare.

  1. Angelica
    May 26, 2012 1:45 PM

    Mi-ati facut pofta de fasole batuta!!!
    Off ,ce lunga va fi noaptea ,cred ca voi visa doar fasole si slaninuta prajita...

  1. Ioana V.
    June 08, 2012 7:23 AM

    cat de bine arata! Te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Sper sa vrei sa ma adaugi si tu in listuta ta. O zi cat mai frumoasa!

  1. Maya
    June 26, 2012 3:00 PM

    Mmmm, ficatei! Nu spunem NU! Arata excelent si sigur sînt si deliciosi!

  1. La-Chef-A
    June 26, 2012 7:18 PM

    Pansy: imi cer scuze ca iti raspund cu foooarte mare intarziere, nu prea am mai avut timp de bucatareala in ultima vreme. Sper sa iti placa ficateii pane, sunt destul de meticulosi dar eu zic ca merita.

  1. La-Chef-A
    June 26, 2012 7:20 PM

    GelaDumi: a trecut mai bine de o luna de cd i-ai trecut pe lista, ai avut timp sa-i incerci?

  1. La-Chef-A
    June 26, 2012 7:23 PM

    Angelica: fasolica eu facut-o super rapid, stiu ca tot mai buna si mai sanatoasa e cea uscata si fiarta dar cand nu ai timp si chiar iti este pofta poti sa incerci si cu cea la conserva.

  1. La-Chef-A
    June 26, 2012 7:32 PM

    alinutzika: ...cu intarziere dar totusi am reusit sa te adaug si eu in blogroll. Multumesc la fel.

  1. La-Chef-A
    June 26, 2012 7:35 PM

    Maya, multam frumos! Trebuie sa vad cum fac sa ma organizez si sa reincep sa mai postez cate ceva din ce gatesc. Mi s-a cam pus praful pe ficatei :P

  1. Rosita Vargas
    July 09, 2012 12:40 PM

    El hígado es muy bueno y exquisito con panko,abrazos y abrazos.

  1. La-Chef-A
    July 29, 2012 7:47 PM

    Rosita Vargas: Muchas gracias. Me alegra que te guste. Abrazos y besos de mí también.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails