INGREDIENTE:

- cateva frunze de salata verde
-4-5 ridichi
- 1 avocado
- 1/2 grapefruit
- 1 rodie
- 1 pumn nuci fara coaja
- 1 lingura ulei de masline
- 1 praf de sare
- 2 linguri otet balsamic

Azi am facut o salata foarte sanatoasa, dulce-acrisoara pe care o recomand in special celor care au probleme cu colesterolul dar nu numai. Acrisoara din cauza fructelor, grepfruit si seminte de rodii si dulce deoarece ca si dressing am folosit un otet balsamic pe baza de porocale.

Pentru a alege semintele de la rodii, am taiat fructul in jumatate si apoi am indepartat semintele de coaja si le-am pus intr-un vas cu apa. Semintele fiind mai grele se aseaza pe fundul vasului iar miezul acela alb care arata ca o membrana fiind mai usor se ridica la suprafata. Am strecurat apoi semintele si le-am pus deoparte.


Am amestecat apoi salata verde cu ridichiile taiate felii, am asezat deasupra, alternativ felii de grapefruit si avocado dupa care am presarat semintele de rodii si miezul de nuca. Am adaugat dressingul format din ulei de masline, sare si un otet balsamic.


Asa cum spuneam este o salata incarcata cu o multime de componente cum ar fi grasimile mononesaturate (le gasesti in avocado), licopenul (il gasesti in grapefruit), grasimile nesaturate (le gasesti in nuci), si care toate acestea ajuta la scaderea coleserolului rau LDL. Atat grapefruitul, rodia dar si avocado si nucile sunt bine cunoscute pentru calitatile lor nutritive extrardinare si efectele lor benefice asupra sanatatii. Asa ca nu pot sa mai spun decat :
Pofta buna! :floare:



Tuesday, October 4, 2011 | 10 comments | Labels: , , , ,

10 comments:

  1. Lilly
    October 05, 2011 1:43 AM

    Gabitza, o salata cu un nume fancy, dar atat de buna.Eu ador rodia.

  1. Lia
    October 05, 2011 11:44 AM

    Ce culori in bolul ala !
    Imi vine sa ma arunc in el . :))

  1. La-Chef-A
    October 06, 2011 6:00 AM

    Lilly, incearc-o cu incredere, e o salata delicioasa si asa cum am zis foarte sanatoasa.

  1. La-Chef-A
    October 06, 2011 6:02 AM

    Lia multumesc pentru vizita. Te pup!

  1. Paradis
    October 10, 2011 1:55 PM

    Arata foarte yammy si eleganta.Dupa vacantele lugi ce le-am avut,vreau sa ma limitez doar la salate...vina /kg in plus :).

  1. Anonymous
    October 11, 2011 12:33 AM

    cat de bine arata salatica ta!!!

  1. Maya
    October 11, 2011 12:16 PM

    Rodia aia îmi activeaza si cel mai adormit nerv!
    Lecker! :*

  1. La-Chef-A
    October 13, 2011 7:13 AM

    Paradis, bine ai revenit din vacanta. Am vazut fotografiile si nu pot decat sa te invinvidiez. :)
    Si eu sunt hotarata sa mai dau jos ceva kg, asa ca o sa mai vezi salate de genul asta pe blogul meu.

  1. La-Chef-A
    October 13, 2011 7:23 AM

    Maya, te pup :*
    Ca sa tinem nervul ala treaz o sa postez si o salta de fructe cu a doua rodie ramasa :)

  1. La-Chef-A
    October 13, 2011 7:24 AM

    Catkitchen, ma bucur ca iti place. Te pup si te mai astept pe aici.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails