Desi anul acesta Europa a avut parte de o iarna grea si cu multa zapada, la noi (a se citi America de Nord) iarna a lipsit cu desavarsire, astfel incat nu am avut parte decat de o toamna tarzie sau, si mai bine zis, o primavara timpurie. Asa ca iata cum in luna martie ne-am trezit pur si simplu cu niste temperaturi demne de mijlocul verii, nicidecum de luna martie, de circa 82-85 grade Fahrenheit , adica aproape 28-30 Celsius. Fapt pentru care, a trebuit sa trecem la gradinarit mai devreme, asa ca azi, printre altele, am plantat si rasadurile de rosii. Drept recompensa dupa o zi calduroasa am sarbatorit cu cate un pahar racoritor si recomfortant de ceai ( ice tea) alb cu aroma de mango si piersici, rece, cu gheata si garnisit cu frunze de menta


INGREDIENTE:
- ceai alb (daca aveti cu aroma e chiar mai bine, daca nu merge si fara)
- felii de piersici (de la 2 piersici)
- 1 mango 
- frunze de menta
- 1 lingurita zeama de lamaie
- miere dupa gust sau zahar brun
- 1 lingurita scorisoara


In 8 cesti cu apa fiarta am pus 4 plicuri de ceai alb si le-am lasat sa se intrepatrunda bine aroma. Eu am avut un ceai alb cu aroma de piersici si mago, dar daca nu aveti unul aromaizat merge si fara. 
In tipul acesta, am pus separat o cana de apa la fiert si cand a inceput sa clocoteasca am adaugat feliile de la o piersica si  jumatate de mango taiat cubulete, 2-3 linguri de zahar brun si am mai fiert circa 10 minute. Am oprit focul, am adaugat scortisoara si am lasat totul sa se raceasca. 


Dupa ce s-au racit atat ceaiul cat si siropul de piersici am pus lichidul intr-o carafa, am adaugat felii proaspete de piersica si mango, am stors putina zeama de lamaie, am mai adaugat cateva cubulete de mango, am garnisit cu frunze de menta si gheata si l-am servit rece. 
Cin-cin si spor la treaba!


.....si aici rezultatul muncii de ieri:


Tuesday, March 27, 2012 | 2 comments |

2 comments:

  1. Unknown
    March 28, 2012 12:06 AM

    Wow Gabi, ce calduri la voi acolo.Ma servesc si eu cu un pahar cu ceai de la tine.
    PS: pot sa pastrez eu paharele?:))

  1. La-Chef-A
    March 28, 2012 12:26 PM

    Da, e foarte cald si umed si pe deasupra avem si o gramada de polen care provoaca tot felul de alergii.
    Paharele le-am adus de acasa iar din cauza transportului dintr-un set de 6 am ramas doar cu 4, asa ca nu le dau :P

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails