Exista nenumarate variante de lasagna. Eu am ales o varianta mai simpla si fara sos bechamel. A iesit insa foarte buna si gustoasa. Data viitoare voi incerca si varianta cu branza ricotta in loc de carne.


INGREDIENTE:

-1 cutie foi pentru lasagna
- 500 gr. garne tocata de vita
- 1 ceapa
- 2-3 catei de usturoi
- 500 ml. sos de rosii
- 500gr. mozzarela
- cateva linguri ulei de masline
- sare, piper, rozmarin
- 1/2 pahar vin alb


CUM SE FACE:
Intr-o tigaie cu o lingura de ulei se caleste ceapa si cand devine sticloasa se adauga carnea tocata.

Se lasa pana carnea se rumeneste frumos, circa 5-7 minute amestecand din cand in cand, apoi se adauga si usturoiul pisat, se condimenteaza si se stropeste cu putin vin alb. Se mai lasa pe foc inca 5 minute, pana cand scade lichidul si carnea este rumenita.

Se pregatesc foile de lasagna conform instructiunilor de pe cutie. Eu am pus apa la fiert intr-o oala si am presarat putin ulei de masline ca sa nu se lipeasca foile intre ele. Cand apa a inceput sa fiarba am adaugat foile si le-am lasta le-am fiert doar pana cand au inceput sa se inmoaie.

Se incinge cuptorul la 180C. Intr-o tava rezistenta la foc am turnat un strat de sos de rosii peste care am asezat un strat de foi de lasagna. A urmat un alt strat forma din amestecul de carne tocata peste care am ras branza mozzarela. Am repetat straturile pana cand am terminat foile de lasagna si la sfarsit am acoperit totul cu sosul de rosii ramas si branza rasa.




Se pune la cuptor cam 30-40 minute.
Se serveste calda, simpla sau cu smantana/ iaurt.


Sunday, July 31, 2011 | 2 comments | Labels:

2 comments:

  1. Dorina
    July 31, 2011 11:09 PM

    Sefa , ca de obicei , bun si aratos.

  1. La-Chef-A
    August 01, 2011 6:33 AM

    Dorina, multumesc frumos.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails