INGREDIENTE:

- 800gr. fasole uscata boabe
- 3 morcovi
- 1 ceapa
- 1-2 bucati ciolan afumat
- frunze de telina
- 3 linguri bulion
- cimbru, foi de dafin
- sare, piper

CUM SE FACE:

Se spala bine fasolea si se pune apoi la inmuiat in apa pentru cateva ore.

Se arunca apa si se pune apoi la fiert in alta apa curata. Cand fierbe apa se scurge fasolea si se pune din nou la fiert in apa calduta.


Se adauga ciolanul afumat, ceapa tocata marunt si morcovii taiati si se lasa sa fiarba la foc mic. Se presara cimbru, foi de dafin si se condimenteaza.


La sfarsit se adauga bulionul si frunzele de telina tocate. Se serveste calda cu salata de ceapa rosie, muraturi sau ardei iute si tuica. Pofta Buna!


Friday, December 17, 2010 | 6 comments | Labels:

6 comments:

  1. Andreea
    December 17, 2010 1:05 PM

    Nu am facut niciodata cu fasole din asta rosiatica. Cred ca are mai mult gust. Oricum, a ta a iesit super!

  1. Lia
    December 17, 2010 2:54 PM

    Fata,la noi e 1 noaptea si eu in loc sa dorm,
    umblu prin blogosfera dupa miros de fasole.
    Noroc ca am avut azi carnat cu fasole,ca altfel te bateam....la cap sa-mi dai si mie o
    portie. :)

  1. Andreea
    December 17, 2010 4:59 PM

    Nici eu nici Lia nu avem somn din cauza fasolicii tale. Uite ce ne-ai facut! :)

  1. La-Chef-A
    December 19, 2010 5:39 PM

    Oooo, fetelor, multumesc mult. Abia acum am vazut ce ati scris. E perioada asta mai agitata de sarbatori si petrec mai putin timp la calculator, insa mai mult in bucatarie :)
    Nu m-am gandit ca o sa produc insomnii, sa-mi fie cu iertare. Va pup.

  1. sara & Miki
    December 23, 2010 2:33 PM

    Iti doresc din toata inima un Craciun fericit si plin de bucurii. Sa-ti aduca Mosul ce iti doresti!

  1. La-Chef-A
    December 23, 2010 4:44 PM

    Sara si Miki, va multumesc frumos si va urez de asemenea Sarbatori Fericite si La Multi Ani!

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails