INGREDIENTE:

- 200gr. icre de crap
- 50gr. miez de paine
- 200gr. ulei
- 1 ceapa taiata marunt
- zeama de lamaie
- 2 cutii ton in apa (200gr.)
- sare
- 1 cutie boabe de porumb (200gr.)
- 1 lingurita mac
- 1 cutie "Pringles" potatoe chips

CUM SE FACE:

Icrele se spala, se scurg de apa si se sareaza. Separatrat se moaie in apa miezul de piine, se stoarce bine, se freaca cu putin ulei si apoi se amesteca cu icrele. Se bat cu mixerul, se pune uleiul putin cite putin, lamiie si ceapa taiata marunt dupa gust. Se scurge tonul bine de apa si se amesteca cu icrele. Se lasa impreuna intr-un castron la frigider circa 2 ore. Se rastoarna cu grija pe un platou se presara boabe de prumb fiert deasupra, putin mac si se orneaza pe margine cu petale din potato chips.


Saturday, November 27, 2010 | 6 comments | Labels: ,

6 comments:

  1. Lilly
    November 27, 2010 9:30 AM

    Am mai vazut diferite salate floarea soarelui dar nu erau atat de frumoase ca a ta!

  1. Lia
    November 27, 2010 10:09 AM

    Ne-ai trimis o raza de soare de la tine din
    curte.
    Acuma s-a luminat si Blogosfera :).

  1. La-Chef-A
    November 28, 2010 6:19 AM

    Lilly, ma faci sa rosesc. Esti tare draguta, multumesc frumos!

  1. La-Chef-A
    November 28, 2010 6:29 AM

    Lia, daca as putea ti-as trimite tot soarele din curtea mea pentru cativa fulgi de nea. Am auzit ca in Europa a nins frumos in sfarsitul asta de saptamana. Te pup si multumesc mult.

  1. Liana10
    December 04, 2010 8:53 AM

    Am facut si eu salata asta, da' n-am folosit icre si nici mac, deasupra am pus masline taiate marunt ;-)

  1. La-Chef-A
    December 08, 2010 6:35 AM

    Liana10, te-am vizitat si eu si am vazut salata ta care arata foarte frumos. Voi incerca si eu varianta ta. O zi buna.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails