Am facut aceasta salata de nenumarate ori si nu ma mai satur de ea.
Este o salata usoara si simpla la care combinatia de varza putin crocanta cu lamaie si ton imi place tare mult.


INGREDIENTE:

- 1 varza rosie mica
- 1 cutie ton in apa
- 1 lamaie
- 3-4 fire de ceapa verde
- 4 lingurite de capere
- sare, piper
- ulei de masline


Am tocat varza cat mai fin si am amestecat-o cu ceapa verde tocata marunt.

Jumatate de lamaie am taiat-o felii si apoi in bucatatele foarte mici si le-am amestecat cu salata iar din cealalta jumatate am scurs zeama si am stropit peste salata.


Am scurs tonul de apa si l-am adaugat peste varza impreuna cu 4 lingurite de capere marinate scurse de zeama.

Am condimentat cu sare si piper si am amestecat cu putin ulei de masline.
Este simplu de facut si poate fi consumata doar in sine, cum am facut eu, cu o bagheta de paine sau ca o salata alaturi de un alt fel de mancare.

Pofta mare!



Thursday, November 10, 2011 | 8 comments | Labels: , , , , , ,

8 comments:

  1. Dorina
    November 11, 2011 12:31 AM

    Buna , buuuna . Si arata atat de frumos , o mananci cu ochii inainte de a baga in gura .

  1. DiaMar bucataria galbena
    November 11, 2011 9:09 AM

    Are o culoare foarte frumoasa salata,si sigur este foarte buna.O seara minunata iti doresc.Daca-ti face placere poate ma vizitezi si tu.

  1. Lia
    November 12, 2011 10:10 AM

    Gata !
    Te declar Regina Salatelor ! :)

    Pup si sa aveti un sfarsit de saptamana superb.

  1. pansy
    November 13, 2011 6:48 AM

    super idee! ton cu varza rosie n-am incercat inca! dar evident am sa incerc!atta doar ca eu voi mai adauga ceva :chimen (nu chimion).te pup de idee!

  1. La-Chef-A
    November 14, 2011 6:08 AM

    Dorina asa e, salata asta e tare buna si colorata. Sambata am facut-o din nou pentru o perecere si a fost foarte apreciata.

  1. La-Chef-A
    November 14, 2011 6:18 AM

    DiaMar, multumesc pentru vizita. O seara frumoasa si tie.

  1. La-Chef-A
    November 14, 2011 6:22 AM

    Lia, nu-s nici pe departe Regina Salatelor, ma faci sa rosesc :P
    Am dat-o insa mai mult pe salate in ultima vreme pentru ca incerc sa mai dau jos din kilograme. Ma pregatesc pentru o super vacanta, asa ca sunt foarte motivata ;)
    Pup si o zi frumoasa si tie!

  1. La-Chef-A
    November 14, 2011 6:25 AM

    Pansy stii ca nu zici rau? Data viitoare o sa pun si eu putin chimen. Mi-e imi place tare mult combinatia asta de varza cu ton, am incercat-o pentru prima oara acum dar e grozava. In plus e si foarte satioasa.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails