Acest aperitiv simplu si delicios se prepara rapid si poate deschide orice petrecere intr-o nota distinctiva si o tenta orientala..

INGREDIENTE:
-1 castravete verde
- orez fiert
- somon afumat
- seminte de susan
- sos de soia (optional)


CUM SE FACE:

Se taie castravetele pe lung, se curata de samburi si se taie in bucati de circa 4cm lungime.
Se umple fiecare jumatate cu orez alb fiert, se acopera cu cate o felie de somon afumat si se presara seminte de susan alb sau negru. Se pot servi cu sos de soia.

Friday, March 18, 2011 | 6 comments | Labels: , , , ,

6 comments:

  1. Paradis
    March 18, 2011 4:55 PM

    Foarte apetisante.Un weekend fain...Maine sînt în trecere prin oraşul tau,poate îmi opreşti şi mie o portie.

  1. La-Chef-A
    March 18, 2011 4:57 PM

    Cu mare placere. Pe la ce ora. Poate ne vedem.

  1. Lia
    March 19, 2011 1:04 AM

    Gabi,

    Cu asta m-ai fermecat.
    L-am notat si am pus reteta bine :)
    Somn afumat e fix pe gustul meu.
    Pup.

  1. Lady Butterfly
    March 19, 2011 3:04 AM

    Mmm...arata super bine

  1. Liana10
    March 24, 2011 4:54 PM

    O reteta rapida si delicioasa. Notat ;-)

  1. La-Chef-A
    March 25, 2011 5:30 AM

    Lia, am stiut ca iti place somonul afumat. Aperitivele astea chiar sunt de efect si foarte usor de facut.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails