O idee buna pentru un "brunch" mai sofisticat in care am incercat un amestec de ouă fierte moi, somon afumat, crema de branza si cartofi rasi marunt (hash brown) ca un substitut la obisnuita felie de pâine.
Am ales cativa cartofi, cateva felii de somon afumat, 2 oua, si o crema de branza abtinuta prin amestecul de branza crema Philadelphia cu o lingura de smantana, verdeturi tocate fin zeama de lamaie.

INGREDIENTE:

-4-5 cartofi
- 2 oua
-3 linguri smantana
-3 linguri crema de branza cu verdeturi
- felii de somon afumat
- 1 lamaie
- patrun jel verde tocat
- 1 lingurita marar uscat
- ulei pentru prajit
- 1 lingura otet

CUM SE FACE:

Am pus cartofii la fiert in apa, apoi i-am scos si dupa ce s-au racit putin i-am curatat si apoi le-am permis sa se raceasca bine la frigider pentru circa o ora.
I-am scos apoi, i-am dat pe razatoare si i-am amesteca cu un ou batut.

Se formeaza felii si se prajesc in ulei incins.

Se scot apoi pe o farfurie si se lasa la scurs pe un prosop de hartie.

Am fiert ouale in apa cu o lingura de otet. Se pune apa la fiert intr-un vas si se lasa sa clocoteasca. Se sparge un ou cu grija fara sa se amestece galbusul si cand apa clocoteste se pune oul intreg in apa si se lasa sa fiarba 3-4 minute. Se scote si pune pe o farfurie.


Apoi am aranjat totul pe farfurie in urmatoarea ordine. Am pus mai intai cartoful, am acoperit cu o felii de somon afumat, am ornat apoi cu 2 linguri din crema de branza si verdeturi iar deasupra am pus oul fiert pe care l-am intepat cu furculita ca sa se prelinga galbenusul moale.




O combinatie perfecta pentru un brunch de duminica.




Thursday, September 23, 2010 | 2 comments | Labels:

2 comments:

  1. Lia
    September 27, 2010 10:36 PM

    Foarte frumoasa si vesela hainuta cea noua
    a blogului.
    Imi place tare mult.
    De mancare ce sa mai zic....
    Buna,buna !
    La tine e soare in fiecare zi ?
    Eu ma incalzesc doar privindu-ti pozele :)

  1. La-Chef-A
    September 28, 2010 6:17 AM

    Multumesc mult Lia. Am incercat sa o fac un blog cat mai vesel, sa-mi binedispun vizitatorii. Cat despre soare, asa e in fiecare zi. Dar mai ales in perioada asta a anului, septembrie-octombrie vreamea este superba aici, vara fiind cam prea cald si prea umed insa.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails