Reteta de la Lilly.

INGREDIENTE:
- 1 ou
- 1 ceasca zahar
- 1 ceasca ulei
- 2 cesti faina
- 1 ceasca stafide
CUM SE FACE:

Intr-un castron se ameseca bine oul si zaharul. Pentru masurarea cantitatilor am folosit o ceascuta de expresso.
Se adauga uleiul treptat amestecand pana cand zaharul s-a dizolvat.
Se adauga faina si se amesteca in continuare pana cand se obine o pasta.
Se preara stafidele sau daca doriti puteti pune nuci, alune, ciocolata, fructe uscate, rahat turcesc sau orice altceva va place si se amesteca sa se incorporeze in pasta.
Intr-o tava pentru cuptor am pus o hartie de copt ca sa nu se lipeasca fursecurile si cu o lingura am turnat pasta in tava in forma de fursecuri. Am incins cuptorul la 180C si le-am lasat la copt circa 10 minute sau pana cand incep sa se rumeneasca fara sa se arda. Sunt foarte rapide, extrem de usor de facut si foarte fragede.
Saturday, August 6, 2011 | 7 comments | Labels:

7 comments:

  1. Ellie
    August 09, 2011 8:55 AM

    Ce bine arata frusecurile...as vrea sa incerc si eu. Multumesc pentru reteta:)...
    Ai un blog foarte frumos si bogat cu retete delicioase!

  1. La-Chef-A
    August 11, 2011 9:04 AM

    Multumesc pentru contravizita. :)
    Fursecurile sunt foarte simplu de facut si ies asa de fragede. Incearca-le cu incredere.

  1. Unknown
    August 12, 2011 11:46 AM

    Ce frumusele sunt fursecurile tale! Si stiu sigur ca sunt si bune, pentru ca reteta asta o folosesc si eu.
    Un weekend frumos iti doresc.

  1. Maya
    August 13, 2011 6:32 AM

    Imi plac mult fursecurile astea fine!Gen limbi de pisicute :D
    Pupici si un weekend minunat :*

  1. La-Chef-A
    August 13, 2011 9:21 AM

    Brandusa,multumesc pentru vizita si un weekend placut si tie!

  1. La-Chef-A
    August 13, 2011 9:22 AM

    Maya, te pup si iti doresc un weekend cu mult soare :*

  1. Anonymous
    March 17, 2014 6:59 AM

    le am facut cu mixerul dar mi a iesit aluatul mai tare?credeti ca aceasta e cauza?:(

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails