Astazi ploua torential si este o zi mohorata de toamna astfel incat neavand nici un chef sa gatesc sau sa stau prea mult in bucatarie am decis sa fac repede niste sandwichuri calde cu o paine aromata si plata gen pita, care se indoaie ca un taco si poate fi usor folosita la sandwichuri.

INGREDIENTE:

- 2 felii flatbread
- 2 oua
- 2 felii sunca
- 2 felii cascaval
- 1 avocado
- 1 rosie
- frunze de salata verde


CUM SE FACE:

Intr-o tigaie mica am pregatit cate o omleta separat din cele 2 oua.
Am ansamblat sandwichurile cu ingredientele de mai sus in urmatoarea ordine: omleta, 1 felie cascaval, sunca, felii de avocado, felii de rosii si frunze de salta verde.

Am pregatit si al doilea sandwich, le-am impaturit si apoi le-am pus la incalzit intr-un sandwich grill.



Sunt delicioase!






Wednesday, November 16, 2011 | 10 comments | Labels: , , , , ,

10 comments:

  1. DiaMar bucataria galbena
    November 22, 2011 8:34 AM

    Tare apetisante mai sunt.Pupici!

  1. Unknown
    December 05, 2011 11:12 AM

    Buna, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

  1. Emily
    December 07, 2011 1:20 AM

    Excelent sandwich! bogat si sanatos :*
    bine te-am gasit draga mea!

  1. Organizari evenimente
    December 08, 2011 6:46 AM

    Arata delicios si se prepara destul de repede. Mi se pare perfect pentru un mic dejun..mai special.. :)

  1. La-Chef-A
    December 08, 2011 8:17 AM

    DiaMar multumesc frumos si te pup si eu.

  1. La-Chef-A
    December 08, 2011 8:18 AM

    Brandusa multumesc pentru invitatie. Ma duc sa vad despre ce e vorba. :*

  1. La-Chef-A
    December 08, 2011 8:19 AM

    Emily, bine ai venit in bucataria mea virtuala!

  1. La-Chef-A
    December 08, 2011 8:20 AM

    Organizari evenimente: asa e, se prepara rapid, este sanatos si gustos. Multumesc pentru vizita!

  1. Maya
    December 12, 2011 6:46 AM

    Mmmm, ma autoinvit la tine! Lecker!

  1. Andreea
    December 18, 2011 12:29 PM

    Si eu asa papa un sandwich d-asta cald...si mai ales cu cacaval d-ala topit asa...mmm!

    Te invit cu mare drag la Provocarea “Reteta mea de suflet pe anul 2011”! Haide sa impartasim cele mai frumoase si mai dragi moment ale anului 2011!
    http://andreeachinesefood.blogspot.com/2011/12/provocare-reteta-mea-de-suflet-pe-anul.html
    Pup!

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails