INGREDIENTE

- branza mozzarella taiata felii rotunde
- 4-5 felii bacon
- cascaval ras (orice alt fel de branza rasa)


PENTRU ALUATUL DE CHIFLE:
- 2 pahare faina (250 gr)
- 3/4 pahar lapte
- 1 plic praf de copt
- 1 praf de sare
- 6 linguri unt

CUM SE FACE:

Se pregateste aluatul amestecanad faina, sarea si praful de copt intr-un castron. Apoi cu mana sau cu o furculita se adauga untul taiat cubulete si se amesteca pana cand untul se faramiteaza. Este important ca untul sa fie rece si nu topit. Daca vi se pare ca s-a topit prea tare in timpul framanarii, puneti castronul la frigider circa 15 minute si apoi continuati din nou.Se adauga treptat laptele amestecand cu o lingura cu grija sa nu se formeze cocoloase dar fara a framanta compozitia. In felul acesta chiflele devin pufoase. Se presara putina faina pe un blat si se intinde aluatul cu rasucitorul pana cand obtineti o foaie destul de grosuta de circa 2 cm.

Se taie apoi in forme rotunde cu un pahar si se aseaza intr-un vas rezistent la foc.


Intre timp se prajeste sunca, se scurge bine de ulei se lasa sa se raceasca si se taie apoi maruntel.



Se aseaza cate o felie de mozzarella deasupra fiecarei chifle, se presara baconul si cascavalul ras.



Se pune tava la cuptor la 220C circa 20 minute pana cand chiflele c-au copt si branza s-a topit.



Au iesit foarte pufoase si gustoase.
In timp ce presaram baconul m-am gandit ca nu ar fi fost rau ca in aluatul de chifle sa fi pus ceva ierburi aromate.Data viitoare sigur voi incerca sa bag un amestec de patrunjel verde, tarhon si arpagic sau poate marar si ....:scratch: ce va trece prin cap.
Se pot servi ca aperitiv sau acompaniate de o salata bogata cumva in culoarea verde ca sa mai taie putin din stiti voi ce. :icon_fessee:

Bon Appetit!

Thursday, May 19, 2011 | 4 comments | Labels: , , , ,

4 comments:

  1. Lia
    May 19, 2011 12:31 PM

    Puah,ce pofta mi-ai facut.
    Chiflele alea mi-au facut o pofta de mor.
    Mama si ce bine merge cu capsuni.
    Eu nu m-as fi gandit la combinatia asta,dar sunt sigura ca-i naucitoare.

  1. La-Chef-A
    May 19, 2011 12:56 PM

    Nici eu nu m-am gandit initial la combinatia asta insa m-am gandit ca trebuie bagat si ceva mai "healthy" acolo, o capsuna, un suc de portocale ca prea m-am lasa dusa si am pierdut pe parcurs numarul caloriilor, carbohidratilor, grasimilor, etc, etc, etc toate alea rele dar bune, stii tu :)

  1. Lia
    May 20, 2011 4:50 AM

    Da,da alea bune rau . :)))

  1. Unknown
    June 21, 2014 12:34 PM

    super, am cautat reteta de paine si in momentul cand am dat de reteta asta m-am si apucat sa fac

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails