Asadar protagonistul de azi este mult indragitul de catre mine, cartoful dulce copt "baked sweet potato" incarcat cu vitamina A dar si cu mai putine grasimi saturate si care impreuna cu cateva ciuperci calite au devenit o garnitura delicioasa si mult mai sanatoasa decat varul lui cartoful prajit. Adevarul este ca nici nu m-as fi gandit vreodata ca o sa-mi placa atat de mult cartoful dulce de aceea va propun aceasta reteta pe care daca aveti posibilitatea sa o incercati cu siguranta nu o sa regretati.

INGREDIENTE:
- 4 carofi dulci
- 10 ciuperci albe
- 2 lingurite paprika
- 1 lingurita ghimbir uscat
- 3 linguri ulei de masline
- 2 linguri otet balsamic
- 1 lingura seminte susan (optional)
- sare si piper dupa gust
- cateva fire patrunjel verde tocat


CUM SE FACE:

Am spalat bine cartofii, i-am sters si i-am curat de coaja. I-am taiat apoi rondele groase de 1,5-2cm grosime si i-am asezat intr-un singur strat intr-o tava imbracata in folie. I-am stropit cu ulei de masline si am condimentat cu boia dulce, ghimbir uscat, sare si piper si apoi am pus tava la cuptor la 200C circa 20-25 minute.




Intre timp am spalat ciupercile, le-am taiat in bucati mari si le-am calit intr-o tigaie cu o lingura de ulei si putin otet balsamic. Am condimentat cu sare si piper si am presarat seminte de susan. Cand cartofii au fost gata i-am amestecat intr-un vas impreuna cu ciupercile si am presarat patrunjel verde tocat marunt.



Sunt deliciosi. Pofta buna si sa fiti iubiti!

Tuesday, September 20, 2011 | 6 comments | Labels:

6 comments:

  1. Dorina
    September 28, 2011 12:58 AM

    Nu am mancat niciodata cartofi dulci ,ma tot uitam la ei in magazin si ziceam ca as cumpara , dar nu stiam cum sa-i prepar , intr-un mod interesant , placut . Acum am gasit reteta ideala la tine . Te pup si te imbratisez cu drag.

  1. La-Chef-A
    September 28, 2011 5:15 AM

    Dorina, mie mi-a placut foarte mult combinatia asta cu ciuperci si sper sa-ti placa si tie. Multumesc mult pentru vizita si te mai astept cu drag. Te pup si eu.

  1. Anonymous
    October 11, 2011 12:44 AM

    chiar e super combinatia , eu sunt topita dupa ciuperci ;) .... felicitari ptr preparat !!!

  1. La-Chef-A
    October 13, 2011 7:27 AM

    catkitchen, multumesc frumos pentru aprecieri. :*

  1. Gabriela
    April 01, 2013 11:16 PM

    Am testat reteta, foarte buna combinatia!

  1. La-Chef-A
    April 02, 2013 4:55 PM

    Gabriela: eu in ultima vreme numai asa am preparat cartofii dulci. Ma bucur ca ti-au placut si iti multumesc inca o data ca ai incercat o reteta de pe blogul meu.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails