Obisnuiesc sa fac cumparaturile la unul din magazinele cu produse de provenienta asiatica din zona. De acolo am cumparat aceste ciuperci enoki care de multa vreme m-au atras insa nestiind exact cum sa le pregatesc am renuntat sa le cumpar de fiecare data. Apoi am gasit aceasta reteta de hors d’oeuvres pe Food & Wine si mi s-a parut foarte atractiva.

INGREDIENTE:

- 2 pachetele ciuperci enoki (200 gr in total )
- 10-12 felii bacon taiate in doua
- 3 fire de ceapa verde
- piper proaspat macinat
- rosii cherry pentru ornat


CUM SE FACE:

Se incalzeste cuptorul la 425F (210C). Se taie feliile de bacon pe jumatate. Se spala si se taie o parte din coditele de la ciuperci. Se spala si ceapa verde si se taie pe lungime in 4 bucati egale.
Se aseaza pe fiecare felie de bacon cateva fire de ciuperci, o bucata de ceapa verde si se condimenteaza cu piper proaspat macinat dupa care se ruleaza si eventual se fixeaza fiecare pachetel cu cate o scobitoare.

Se aseaza rulourile intr-o tava si se lasa la cuptor circa 20 minute.
Se servesc calde ca aperitive acompaniate de un vin alb de tip Chardonnay.
Sunt gustoase, atractive si usor de facut.



Friday, June 3, 2011 | 7 comments | Labels: , , ,

7 comments:

  1. Lia
    June 03, 2011 12:53 PM

    Ce ciuperci simpatice !
    Cred ca pregatite asa se topesc in gura.
    Pup Gabitza si baietii . :)

  1. Maya
    June 03, 2011 2:22 PM

    Îmi place cu suna si arata reteta asta.
    Chiar îti scriam pe forum la ce preturi am vazut eu ciupercile astea.Cu prima ocazie însa o sa întreb în Asia-Shop-ul e unde mai cumpar cîte ceva...cît costa la ei.Poate-s mai ieftine.
    Pupici si un weekend minunat! :*

  1. La-Chef-A
    June 03, 2011 2:46 PM

    Foarte simpatice, sau asa cum bine zicea Lilly, betisoare de curat urechile :)
    Te pupam si noi.

  1. La-Chef-A
    June 03, 2011 2:50 PM

    Maya, sper sa gasesti mai ieftine. La magazinul asta asiatic de unde cumpar eu au niste preturi extraordinare si o varietate foarte mare de produse. Am vazut o gramada de fructe si legume de care n-am auzit in viata mea dar pe care sunt tare curioasa sa le experimentez.

  1. feldefel.arts
    June 04, 2011 6:50 AM

    La noi nu sint, insa le-am mincat si eu pe afara si sint mbuuuune rau! Super arata, caprito!

  1. La-Chef-A
    June 06, 2011 12:38 PM

    Multumesc Ralu. Da, sunt tare bune si simpatice ciupercile astea. Poate intr-o zi cu soare cand o sa ajungi pe la mine o sa-ti pregatesc cateva. :*

  1. Anonymous
    February 28, 2023 2:37 AM

    Am cumpărat aceste ciupercute , în Ausan 100g. 10 lei ,

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails