O mancare/garnitura cu porumb si bacon dupa o reteta inspirata de pe food chanel. Este interesanta datorita amestecului de gusturi usor dulceag al porumbului cu sunca afumata si branza. Am folosit porumb congelat la punga dar se poate folosi si cel la cutie sau, si mai bine, proaspat fiert daca se poate, un bacon usor afumat si branza ceddar.
INGREDIENTE:
- 400gr. boabe de porumb
- 4 felii bacon
- 1 legatura ceapa verde
- 1 ceasca branza rasa ceddar
- 1 ceasca smanatana (sau o crema de branza)
- 1 lingura unt
- sare, piper
- 1 lingurita praf de ghimbir (optional)



Intr-o tigaie se prajeste sunca pe ambele parti. Se scoate apoi pe o hartie absorbanta si se lasa sa se scurga de grasime, apoi dupa ce s-a racit se taie marunt.


Se taie ceapa marunt si se pune la calit in uleiul ramas de la bacon. Daca mai e nevoie puteti adauga o lingura de unt. Eu am folosit ceapa verde dar se poate prepara si cu o ceapa uscata de marime medie.

Dupa ce s-a calit ceapa se adauga parumbul scurs bine de apa, crema de branza sau smantana si se lasa la foc mic circa 10 minute amestecand usor. Se condimenteaza dupa gust si se adauga o lingurita de ghimbir uscat.



Se opreste apoi focul si se presara branza rasa. Se amesteca, se adauga si baconul si se pune intr-o tava la cuptor. Eu l-am lasat la cuptor la 200gr doar atat cat sa se topeasca branza, 2-3 minute.


Se serveste cald ca si garnitura sau ca atare.





Friday, January 14, 2011 | 4 comments | Labels:

4 comments:

  1. Maya
    January 16, 2011 10:14 AM

    Îmi place mult combinatia,si cum spuneam si pe la alte colturi,mie mi-ar place si asa,nu neaparat ca garnitura :)

    O sa fac si eu,chiar mîine.Merci de idee :*

  1. sara & Miki
    January 16, 2011 12:12 PM

    E interesant de retinut. Imi place. Pup!

  1. La-Chef-A
    January 17, 2011 5:59 AM

    Multumesc Maya. Sper sa-ti placa si la gust. :*

  1. La-Chef-A
    January 17, 2011 6:03 AM

    Sara & Miki: Este o mancarica usor de facut si interesanta. Va pup si eu.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails