INGREDIENTE:
- o varza mare
- un ciolan afumat (1.0 kg)
- 2 cepe
- ulei pentru calit varza (100 gr aprox)
- marar, cimbru, foi de dafin
- sare si piper
- o cutie de bulion (250 ml)

CUM SE FACE:

Se taie varza in doua si cu un cutit bine ascutit se toaca marunt de la varf spre cotor. Se pune apoi varza tocata intr-un castron, se presara sare si se lasa putin sa iasa apa din varza si sa se inmoaie.

Se toaca ceapa marunt si se taie ciolanul in felii sau bucati mai mici.


Se caleste ceapa in putin ulei si cind incepe sa devina aurie se adauga bucatile de ciolan afumat si se mai lasa la foc mediu pentru circa 10 minute.

Se adauga si varza si se condimenteaza cu marar, cimbru, foi de dafin si piper.

Se amesteca bine toate ingredientele si se lasa sa fiaba usor, amestecand din cand in cand. Se adauga o cana de apa si se mai lasa sa fiarba la foc mic pentru aproximativ 20 minute.

Se adauga si bulionul si se amesteca bine, daca mai e nevoie se mai adauga apa si se da la cuptor pentru o ora la 375 grade F.

Se serveste cu mamaliguta, ardei iute si o cana de vin!
Pofta buna!

Thursday, July 15, 2010 | 3 comments | Labels:

3 comments:

  1. Lia
    July 17, 2010 5:13 AM

    Vai ce fain l-ai facut !
    Fix ca la mama acasa :)
    Si-mi place ca ai pus toate ierburile care merg
    cu varza.Cred ca miroase la tine in casa,de
    ti-ai inebunit vecinii.
    Piscotel. :)

  1. La-Chef-A
    July 17, 2010 6:42 AM

    Da Lia, miroase superb. Imi place sa gatesc mancare romaneasca, mai ales ca sunt departe de casa si asa mi se face dor cateodata.... Varza a iesit delicioasa.

  1. Unknown
    January 29, 2016 3:08 AM

    Acum incerc si EU reteta....sa vedem cum iese..dupa aceea va spun daca e buna :)))

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails