INGREDIENTE:

- masline negre
- crema de branza (Philadelphia)
- 1 morcov
- scobitori


CUM SE FACE:

Pentru pinguini am folosit masline negre kalamata mai mari si fara samburi. Se taie o maslina pe verticala si se umple cu crema de branza. Se spala bine un morcov, se taie felii de 1cm si se cresteaza un triunghi pe care apoi il vom folosi pe post de cioc. Se formeaza apoi pinguinii si se fixeaza cu cate o scobitoare. Pe cat sunt de haiosi si atractivi pe atat sunt de deliciosi.

Wednesday, December 8, 2010 | 11 comments | Labels:

11 comments:

  1. Lia
    December 08, 2010 11:18 AM

    Sunt deliciosi !

    Ne dai si reteta cosuletelor ?
    Tare-mi place aluatul ala crocant si incretzit.
    Te pup.

  1. sara & Miki
    December 08, 2010 1:47 PM

    Minunate idei de aperitive. Pup!

  1. Andreea
    December 09, 2010 2:27 AM

    Zi-mi te rog ca nu e migala la pinguinii astia! M-am gandit si eu sa-i fac intr-o zi, dar numai la gandul sa stau sa indop maslinele cu branza cu grija...in fine, am renuntat! :) In plus, nu stiu daca la noi se gasesc masline asa mari si ferme care sa nu se strice la umplut.

  1. La-Chef-A
    December 10, 2010 11:42 AM

    Lia, aluatul de cosuletele l-am cumparat gata facut. Eu doar le-am umplut.

  1. La-Chef-A
    December 10, 2010 11:44 AM

    Sara, ma bucur ca iti plac ideile de aperitive. Genul asta de gustari sunt preferatele mele. Te pup.

  1. La-Chef-A
    December 10, 2010 11:49 AM

    Andreea, pinguinii chiar sunt migalosi. Eu am facut doar cativa pentru ca sunt haiosi si de efect. Cat despre masline inradevar iti trebuiesc unele putin mai maricele si musai fara samburi ca altfel e munca si mai multa si chiar nu merita.

  1. Andreea
    December 11, 2010 5:37 AM

    Aha, atunci m-ai convins! Nu fac! :)) Ramane doar sa privesc cu jind la pinguinii tai :)

  1. Iepure
    November 05, 2011 1:45 PM

    Gabi, am facut si re-facut acesti pinguini de nenumarate ori, piticul meu e topit dupa ei! Iti multumesc pentru idee!

  1. La-Chef-A
    November 06, 2011 4:48 PM

    Ma bucur nespus ca i-au placut piticului. Stiu ca e putina migala la ei dar sunt de efect si merita efortul.

  1. Iepure
    November 08, 2011 10:29 AM

    Gabi, la multi ani fericiti si sanatate multa iti doresc!

  1. La-Chef-A
    November 08, 2011 11:40 AM

    Multumesc frumos, iti doresc la fel. :*

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails