INGREDIENTE:

- 1 pachet ravioli cu branza
- 2 piepti de pui dezosat
- 1 legatura ceapa verde
- 3-4 catei usturoi
- 1 ardei gras rosu
- 1 legatura patrunjel verde
- 200 grame ciuperci proaspete
- 1/2 pahar vin alb sec
- 1 ceasca smantana
-sare, piper
- ulei pentru prajit


CUM SE FACE:

Se pune intr-un vas apa la fiert si cand incepe sa clocoteasca se adauga pastele si se presara un praf de sare si putin ulei de masline. Se da focul mic si se lasa sa mai fiarba circa 15 minute sau pana cand pastele incep sa se ridice la suprafata.


Se spala bine carnea de pui si apoi se taie in in felii mai subtiri. Se condimenteaza cu sare si piper si se pune pe gratarul bine incins, stropit cu putin ulei de masline.


Se scoate apoi carnea pe o farfurie si se taie in fasii mai mici. Intre timp se spala si se curata ciupercile, ceapa verde si ardeiul gras. Se toaca toate marunt si se calesc intr-o tigaie cu putin ulei.





Se adauga vinul si usturoiul taiat feliute si se lasa sa fiarba usor.


La sfarsit se adauga carnea, se pune o ceasca de smantana si patrunjel verde tocat marunt, se amesteca bine si se mai lasa 5 minute la foc mic, pana cand se obtine un sos mai consistent.

Se scurg pastele de apa si se aseaza pe o farfurie, se toarna sosul deasupra si se serveste cu parmezan si patrunjel verde .

Monday, November 29, 2010 | 2 comments | Labels:

2 comments:

  1. Ana Maria Ciolacu
    December 07, 2010 7:06 AM

    yummmyyyyy !!! ce bine arata...Ador ravioli,tortelloni & co. De fapt eu fac tortellini in casa,o sa postez reteta pe blog zilele astea.Imi plac mult retetele tale,deja am ochit cateva.I'm watchin' ya :) O zi minunata iti doresc !

  1. La-Chef-A
    December 08, 2010 6:28 AM

    Ana, si mie imi plac foarte mult pastele. Eu inca nu am facut tortelini de casa dar cred ca sunt deliciosi. Am sa te vizitez si eu sa vad ce bunatati faci. Multumesc mult si o zi buna si tie!

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails