INGREDIENTE:

- 1 conopidă de marime medie,
- ciuperci 150 g,
- 2 linguri de unt,
- făină 50 g,
- 1 cana lapte
- 1 ou
- caşcaval 100 g
- sare, piper, ulei de masline

CUM SE FACE:

Conopida se desface în bucheţele, se îndepărtează frunzuliţele si se fierbe în apă cu sare.
Ciupercile se taie julien şi se călesc în puţin unt.

Intre timp se prepară la foc mic un sos alb din 2 linguri de unt, 2 linguri de făină şi o cana de lapte. Cind sosul se omogenizeaza se opreste focul si se adauga un ou crud, se condimenteaza si se amesteca bine pana se incorporeaza tot oul. Se stoarce un pic de zeama de lamaie si se lasă să se răcească.


Conopida se scurge şi se aşază bucheţelele într-un vas de cuptor uns cu unt peste care se aduaga ciupercile si apoi se toarna sosul alb.


Deasupra se rade putin cascaval si apoi se da la cuptor pentru gratinare, cca. 30 minute la 375 grade.

Asa arata dupa ce am scos-o din cuptor.


Se serveste calda cu smantina deasupra.
Monday, May 10, 2010 | 2 comments | Labels: , , ,

2 comments:

  1. Anonymous
    November 08, 2010 3:34 AM

    Sosul ala alb se prepara pe foc sau cum?

  1. La-Chef-A
    November 12, 2010 7:32 AM

    Imi cer scuze, am uitat sa precizez ca intradevar sosul alb se pregateste pe foc iar la sfarsit se opreste focul si abia atunci se adauaga oul crud si zeama de lamaie. Se amesteca pana se omogenizeaza si oul si se toarna peste conopida in tava.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails