Pana acum am mai incercat cedrul, fie el sub 
forma de placi sau hartie dar numai cu peste, in special somon.  Pentru reteta de Somon afumat in hartie de cedru puteti vedea reteta detaliata aici.  De data aceasta am cumparat din nou hartie de cedru si am decis sa incerc si altceva in afara de somon asa ca am impachetat si apoi grilat cateva frigarui de pui. Au rezultat niste ravase surpriza delicioase.

INGREDIENTE:
 - 2 bucati piept de pui
- 1 zuchini
- 16 rosii cherry
- cateva ciuperci sau ceapa(optional)
-  8 felii bacon
- 1 pachet (8 hartii de cedru)


PENTRU MARINAT:
- 2-3 linguri ulei de masline
- zeama de la o lamaie
- 2 linguri sos de soia
- 1 lingurita oregano uscat

Intr-un vas se pune putina apa rece si se lasa hartiile in apa la inmuiat impreuna cu sforile de prins (vin impreuna cu hartiile in pachet). Puneti ceva greu deasupra ca sa nu pluteasca cedrul la suprafata si lasati-le asa pana cand pregatiti frigaruile. Puteti de asemenea sa puneti in apa si lemnele pentru frigarui ca sa nu se arda prea usor si prea repede. 
 

 Intre timp se pregateste sosul pentru marinata din ulei de masline, zeama de la o lamaie, sos de soia, piper daca vreti si oregano uscat iar dupa ce se spala pieptul de pui, se taie bucati mai mici ca pentru frigarui si se pun la marinat in sos si apoi la frigider circa 30 minute.


 Se pregatesc frigaruile alternand bucatile de pui cu rosiile si dovlecelul (am incercat sa pun si cateva ciuperci dar fara prea mult succes) dupa care eu am rulat fiecare frigaruie in bacon si apoi le-am impachetat in hartia de cedru.
 

 
Am legat fiecare ravas cu sfoara uda si le-am pus pe gratarul incins. Am verificat si am rasucit ravasele pe toate partile pana cand s-a patruns bine puiul. Le-am servit cu salata de varza alba si cartofi la cuptor.
Pofta buna!  



Monday, March 12, 2012 | 9 comments | Labels: , , , , ,

9 comments:

  1. Precious Mornings
    March 13, 2012 12:08 AM

    Pune, te rog, un timbru pe un ravas si trimite si la mine unul!:D Nu mai e nevoie sa zic nimic de poze, ca stii deja.
    Cum fac eu sa gasesc furnirul acela de cedru ca pe aici nu am vazut, as incerca si somonul in weekend. Trebuie sa ma uit cu mai multa atentie, ma gandesc ca ar trebui sa fie, suedezii sunt mari amatori de grill si somon afumat.
    Pup si multumesc!

  1. Unknown
    March 13, 2012 1:54 AM

    Cat de bine arata, dar iar m-ai lovit cu hartia de cedru ca nu am si nici n-am vazut.Cred ca trebuie sa caut pe internet ca nu se mai poate.

  1. La-Chef-A
    March 14, 2012 1:12 PM

    Neli si Ioana: Sper sa gasiti si voi pe acolo placi de cedru sau chiar alte esente. Eu una nu am cautat pe net dar ar trebui sa existe. Ve pup si va multumesc inca o data.

  1. Anonymous
    March 17, 2012 8:53 PM

    am cautat pe net si nu am gasit hartie de cedru...
    sugestii?

    ms

  1. Maya
    March 18, 2012 1:58 PM

    Arata excelent! Prezentarea, ca de obicei, de mare clasa!

  1. La-Chef-A
    March 20, 2012 7:11 PM

    Anonymous: Depinde in mare masura si unde locuiesti. Un link unde poti gasi hartie de cedru in Europa/Germania (multumesc Maya) ar fi asta:
    http://www.fisch-bestellen.de/epages/17116809.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/17116809/Products/WOOD-PAPER-RED-CEDAR
    si placi aici:
    http://www.fisch-bestellen.de/epages/17116809.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/17116809/Categories/Grillbretter_wood_planks
    Pentru America:
    http://www.fireandflavor.com/products.asp
    Sper sa-ti fi fost de folos.

  1. La-Chef-A
    March 20, 2012 7:43 PM

    Maya, iti multumesc frumos. Eu gasesc hartiile si placile astea la supermarket iar ultima data cand le-am cumparat fiind si extrasezon le-am gasit chiar la un pret foarte mic. Personal imi plac mai mult placile pentru ca lasa sa se patrunda esenta lemnului mai bine decat la hartie. Acum am niste placi de dimensini mici care zic ei ca sunt bune la facut burgeri insa pe mine ma bate gandul sa le incerc la un desert. ;)

  1. pansy
    March 24, 2012 5:53 PM

    Mai omorat cu lemnele astea de cedru !!!!! Ce aroma trebuie sa lase in urma lor!!!!!!din pacate eu o sa fiu alzheimerizata cand o sa apara si pe aici la un pret rezonabil.Nu stiu sa fi aparut nici la pret nerezonabil.Pupu-te! e o incantare sa te vizitez!

  1. La-Chef-A
    March 26, 2012 5:32 PM

    Multumesc Pansy, esti o draguta. Cat despre Alzheimer....mai bine Domane fer', Poate or sa apara totusi si in Romania placute din astea.

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails