Zilele trecute am facut din nou o salata mai deosebita deoarece am folosit un alt fruct exotic si anume Dragon Fruit sau Pitaya.

Este un fruct care arata deosebit de interesant insa la gust nu m-a impresionat foarte tare. Este ceva intre kiwi si poate para insa mai putin acrisor decat kiwi. Fapt pentru care am contrabalansat salata cu gustul puternic de somon afumat si branza cu mucegai, combinatie care mie personal mi-a placut foarte mult.

INGREDIENTE:

- 1 pitaya
- 1 avocado
- cateva frunze salata verde
- 3 fire ceapa verde
- 150 gr. somon afumat
- branza cu mucegai dupa plac
- 1 mana miez de nuca
- sare, piper
- iaurt degresat

Am spalat si taiat salata verde, ceapa, am curatat avocado si l-am taiat felii si am amestecat totul cu putina sare/piper.

Am adaugat fructul pitaya decojit si taiat felii, pestele si am presarat branza si miez de nuca.

Eu una am servit salata cu iaurt dar se poate amesteca si cu ulei si otet si cred ca este la fel de buna.

Friday, October 14, 2011 | 5 comments |

5 comments:

  1. Maya
    October 15, 2011 11:14 AM

    Mmmm, ce combinatie faina! Ador fructul asta!
    Un weekend frumos! :*

  1. pansy
    October 15, 2011 2:15 PM

    n-am mancat inca fructul asta,dar mi-a spus cine la mancat ca nu are nici un gust.daca zici ca seaman cu kiwi,care imi place,am sa ma indur sa dau gramada de bani pentru un fruct.daca zice si maya zic ca merita.cu somon !!! super!

  1. La-Chef-A
    October 17, 2011 7:20 PM

    Multumesc Maya. Eu incerc sa mai dau jos ceva kg asa ca am inceput sa mananc mai mult salate, fapt pentru care incerc diverse variante.Se pare ca functioneaza.

  1. La-Chef-A
    October 17, 2011 7:24 PM

    pansy, daca pitaya e foarte scump parerea mea e ca nu merita sa dai o gramada de bani pe el. Fructul asta seamana cumva cu kiwi dar gustul este mult mai sec. Iar pentru salata asta poti sa inlocuiesti linistita pitaya cu kiwi.

  1. Anonymous
    March 17, 2013 12:31 PM

    Mie imi place pitaya la nebunie :-)

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails