INGREDIENTE:

- circa 20 cartofi mici noi
- ulei de masline
- sare mai grunjoasa
- 1/2 ceasca smantana
- branza cu mucegai maruntita
- frunze verzi sau uscate pentru decorat
CUM SE FACE:

Se incinge cuptorul la 350F. Se spala cartofii bine in putina apa si apoi se sterg.

Se stropesc apoi cartofii cu lei de masline si se sareaza usor.

Se aseaza apoi pe o tava si se dau la cuptor pentru 45-50 minute.

Intre timp se prepara o pasta din smantana amestecata cu branza cu mugegai.

Se scot cartofii de la cuptor, se lasa putin sa se racesac si apoi se cresteaza in varf in forma de crse, se apasa usor cu degetele si se umple cu o lingurita de crema de branza.

Se decoreaza cu frunzulize de marar tocat fin. Se servesc calzi.







Monday, October 18, 2010 | 3 comments | Labels:

3 comments:

  1. sara & Miki
    December 02, 2010 11:29 PM

    Ai un blog minunat, ma bucur ca l-am descoperit. Pupici!

  1. La-Chef-A
    December 03, 2010 6:04 AM

    Multumesc mult. Te-am vizitat si eu. Nu pot spune decat acelasi lucru despre tine. Pupici!

  1. Butter Cookie Recipes
    May 19, 2023 4:23 AM

    Lovely blog you hhave

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails